Kuřecí nudličky po čínsku v pomalém hrnci

Dlouho jsem se chystala na jinou čínu, než jsem zde prezentovala před lety. Dnes jsem nakoupila maso, ale nakonec z toho bylo opět úplně něco jiného než bylo v plánu. Když jsem chtěla maso namarinovat, nenašla jsem koření přímo na čínu! Takže přišla na řadu dost velká improvizace. Až když jsem končila, koření jsem našla, tak ho tam půlka lžičky je, aby se neřeklo... Takhle jednoduše vznikl dnešní recept, naprosto vynikající. Určitě jsem ho nedělala naposledy. Dobrou chuť ;-)

600 g kuřecího masa
1 větší mrkev
1/2 cibule
1/2 žluté papriky
1 velká hrst nakrájeného pórku
2 lžičky solamylu
voda
sůl
pepř

na marinádu:
2 stroužky česneku
4 lžíce slunečnicového oleje
1 lžička kari koření
1/2 lžičky sladké papriky
1/2 lžičky koření "čína"
1 lžička worchestrové omáčky
1/2 lžičky sójové omáčky

Doba přípravy: 20 - 30 minut

Nejdříve nakrájíme zeleninu: půlku cibule na menší kousky, mrkev a papriku na nudličky.  Zeleninu dáme do pomalého hrnce. Pórek jen nakrájíme a necháme na později. Maso nakrájíme na nudličky, osolíme ho a opepříme. Poté připravíme marinádu ze všech surovin, které jsou napsané v receptu. K masu přidáme marinádu a rukama jí pořádně s masem promícháme, necháme ideálně přes noc marinovat. Takto připravené maso přidáme k zelenině v pomalém hrnci a promícháme. Poté zapneme pomalý hrnec na I. stupeň na 3-4h nebo na II. stupeň na 5-6 hodin. Pórek přidáme k masu až hodinu před koncem vaření, aby nebyl rozvařený. V ten samý čas přilijeme do pomalého hrnce rozmíchaný solamyl v trošce vody a necháme řádně povařit. Dle potřeby dochutíme a podáváme nejlépe s rýží.

Doporučení:
- uvedené množství surovin stačí na 4-5 porcí
- v receptu jsem použila 2 kuřecí prsa, 1 stehenní řízek, lze ho samozřejmě kombinovat
- poměr koření a zeleninu můžete změnit dle svých zkušeností či chuti
- vhodnou přílohou může být i kuskus

POSTUP PŘÍPRAVY:
























































Komentáře

Oblíbené příspěvky